نشانی کارخانه : تهران، شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان، پلاک 18

سفارشی سازی محصول

بر خلاف دوران گذشته، که مصرف کنندگان برای رفع نیاز خود حق انتخاب زیادی نداشته و مجبور به استفاده از محصولات موجود در بازار بوده اند، امروزه مصرف کننده در مرکز یک کسب و کار قرار دارد. پس از انقلاب صنعتی و بعد از آن گسترش تولید انبوه، بازار پر از محصولاتی شد که مصرف کننده می توانست بر اساس آن ها محصول مورد نیاز خود را انتخاب کند. در صورتی که محصول مناسب با سلیقه ی مصرف کننده نباشد، موفقیت محصول باور پذیر نخواهد بود. هرچقدر محصول بیشتر به سلیقه ی مشتری نزدیک باشد، میزان خرید و همچنین رضایت از محصول افزایش می یابد.
سفارشی سازی محصولات، به رضایت بیشتر مصرف کننده منجر می شود و تولید انبوه به کاهش هزینه ها و صرفه های اقتصادی.
ترکیب این دو عامل می تواند یک تغییر مناسب برای هر دو سمت تولید کننده و مصرف کننده باشد. هرچند که رسیدن به سفارشی سازی تمام، همراه با حفظ صرفه به مقیاس چندان فرایند ساده ای نیست، اما تکنولوژی های تولیدی جدید، نوآوری ها در مدیریت زنجیره تامین، بازاریابی و فروش می تواند به این فرایند شتاب بخشد.
گروه صنعتی زرپلاست نیز به منظور رفع دغدغه تولیدکنندگان و همچنین حرکت در مسیر توسعه و با توجه به امکانات موجود شرایط مطلوبی را برای تولید محصولات سفارشی و با کیفیت فراهم آورده است. شرایطی که به مشتریان گرامی کمک می‌کند در کنار مشاوره و استفاده از تجارب مدیران صنعتی زرپلاست بهترین محصول خود را تولید نمایند.

پارامترهای مهم در سفارشی سازی محصول عبارتند از :
• رنگ
• وزن
• چاپ و لیبل
• کلیشه ها
• اکسسوری ها
• قالب سازی

 

با سفارشی سازی و یا شخصی است که مشتری همان چیزی را دریافت خواهد کرد که به آن علاقه دارد و مناسب با نیاز شخص خود اوست. در این صورت به برند شما نیز وفادارتر خواهد شد چرا که این حس را منتقل می‌کنید که مشتری نیز جزئی از شماست. اما از سویی دیگر بحث هزینه آن است که خب طبیعتاً سفارشی سازی عکس اقتصاد مقیاس یا تولید انبوه است و هزینه سرانه محصول را افزایش خواهد داد و شما مجبورید به قیمت گرانتری فروش داشته باشید که قطعا مشتری این موضوع را خواهد پذیرفت که برای دریافت یک محصول خاص باید هزینه ای خاص هم پرداخت کند.

افزایش رقابت در تولید ظروف صنعتی پلاستیکی و تقسیم بازار بین تولیدکنندگان مختلف که همگی سعی در تصاحب بازار به نفع خود دارند، سبب شده که سطح کیفی محصولات تولیدی بالاتر برود. «گروه صنعتی بسپار زرپلاستیک» نیز با بررسی بازار و تحلیل شرایط و همچنین تجهیز خطوط تولید خود به بروزترین دستگاه های تولید ظروف پلاستیکی صنعتی، شرایط مناسبی را برای سفارشی سازی محصولات تولیدی و ارائه خدمات هر چه بهتر و مطلوب تر به مشتریان گرامی فراهم آورده است.

ما در زرپلاست همواره تلاش کرده ایم تا با دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان، شرایط تولید را طوری مهیا کنیم که در نهایت، محصول نهایی که به دست مصرف کننده می رسد به سلیقه و خواست او نزدیک باشد. به همین خاطر در ابتدای ارتباط با تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گرامی سعی می کنیم اطلاعات دقیقی را در رابطه با روند تولید محصول و مسیر بهره مندی از محصول سفارشی سازی شده را برای ایشان تشریح نماییم.

پارامترهای سفارشی سازی محصول در زرپلاست

زرپلاست | تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی همه محصولات تولیدی در زرپلاست قابلیت تغییر وزن بر اساس خواسته مشتری را دارا می باشند. این مشتری است که با توجه به شرایط فیزیکی و شیمیایی محصول خود می تواند وزن نهایی و مطلوب ظروف مورد نظرش را تعیین کند. مشتری با شناختی که از شرایط جوی محیط نگهداری محصول دارد، و با آگاهی ای که از سطح چگالی و سنگینی و دانسیته محصول دارد و همچنین با توجه به نحوه حمل و نقل و نگهداری محصول نهایی می تواند وزن دلخواه و مطمئن ظروف پلاستیکی ثبت سفارش شده خود را با مشورت کارشناسان فنی ما تغییر داده و آن را از خط تولید زرپلاست تحویل بگیرد.

زرپلاست | تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی
شما می توانید با انتخاب رنگ دلخواه ظروف خود، برای خودتان یک کُد رنگ و بسته بندی منحصربفرد و جذاب داشته باشید؛ یا اگر چندین خط تولید برای چند محصول متنوع را دارید، می توانید برای هر محصول یک ظرف با رنگ متفاوت سفارش دهید. چه در انتخاب رنگ و چه در تولید محصول با رنگ دلخواه و سفارشی، کاملا دست تان باز است.
برای بسته بندی مواد غذایی در ظروف پلاستیکی هم می توانید از مستربچ های فودگرید و کاملا بهداشتی (مناسب در تماس با مواد غذایی) در رنگ بندی ظروف خود استفاده نمایید.

زرپلاست | تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی

زرپلاست | تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی گروه صنعتی زرپلاستیک به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ظروف صنعتی پلاستیکی در کشور، این آمادگی را دارد تا در تمام مراحل طراحی و تولید و چاپ محصول، در کنار شما تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گرامی باشد. تجهیز خطوط تولید زرپلاست به مدرن ترین ماشین آلات چاپ و ربات  IMLو BML، با هدف سفارشی سازی محصول و صدالبته زیباسازی بسته بندی و ایجاد مزیت رقابتی در کنار کاهش هزینه های جانبی خدمات چاپ سنتی، از مهمترین اهداف این مجموعه صنعتی و پیشرو است. ارائه انواع خدمات چاپی از جمله طراحی، چاپ افست، چاپ و نصب لیبل با دستگاه اتوماتیک، چاپ سیلک در چندین رنگ و بالاترین کیفیت، چاپ   IML و BML در تیراژ بالا و… مهمترین خدمات چاپی است که زرپلاست به مشتریان خود ارائه می دهد. اطلاعات بیشتر را می توانید در صفحه خدمات چاپ زرپلاست مطالعه فرمایید.
زرپلاست | تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی یکی دیگر از خدمات انحصاری زرپلاست در تولید محصولات سفارشی، ایجاد امکان حک برند مشتری به صورت برجسته بر روی محصول است. به این ترتیب که شما می توانید نشان تجاری و اسم شرکت خود را به بهترین شکل ممکن روی ظروف سفارشی خودتان حک نموده و در کنار وزن و رنگ دلخواه محصول، یک بسته بندی اختصاصی برای کسب و کار خود طراحی نمایید.
زرپلاست | تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی تعبیه خط گیج (نوار شفاف رویت محصول داخل ظرف) از دیگر مزیت های تولید محصول سفارشی در زرپلاست است؛ به نحوی که در زمان استفاده از مایع درون ظرف، مشتری می تواند باقیمانده مایع داخل ظرف را از طریق خط گیج روی ظرف مشاهده کند.

 

زرپلاست | تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی
مشتریان ما اغلب تولیدکنندگانی هستند که اظهار می کنند محصول تولیدی شان گاز تولید می کنند و دچار خلأ، می شوند و بعد از آن به دلیل باد کردن، ترکیدگی یا فرورفتگی ظروف، بعضا خساراتی را متحمل می شوند. در این شرایط، بسته بندی این دست مایعات در ظروف دربسته نه تنها منطقی و مطمئن نیست، بلکه ممکن است در شرایطی خاص خسارات جبران ناپذیری را هم با خود به همراه داشته باشد. چراکه این احتمال وجود دارد که ظروف بسته بندی شده با این نوع مایعات، به دلیل انباشت گاز داخل ظرف دچار نشتی شده و همین امر سبب شود که در انبارش محصول، حوادث ناگواری رخ دهد. از دیگر مزیت های محصولات گروه صنعتی زرپلاستیک، مجموعه کامل «تجهیزات جانبی» برای ظروف مختلف می باشد.
• انواع «درب» در اندازه ها و رنگ های متنوع در تیراژ بسیار بالا در این مجموعه صنعتی تولید می شود. درب گالن 20 لیتری، درب های آچارخور و دو تکه گالن های 5 و 10 لیتری، انواع درب گالن های نیم لیتری، یک لیتری و دو لیتری و درب دهانه 50 و درب دهانه 65 مخصوص ظروف کود و سم از مهمترین درب های گالن های پلاستیکی می باشد.
• «آچار درب» گالن 20 لیتری و آچار درب گالن های 5 و 10 لیتری دکمه دار، از دیگر اکسسوری های کاربردی می باشد. به کمک این آچارها، کاربر می تواند درب گالن را با اطمینان بالا محکم کرده و آب بند نماید.
• قطعه انحصاری «دابل پلمپ» یکی از کاربردی ترین قطعات جانبی ای است که در کنار گالن 20 لیتری گیج دار کاربرد دارد. به واسطه این قطعه کاربردی می توانید، گالن 20 لیتری خود را هنگام بستن درب، به طور کامل و با اطمینان بالا پلمپ نمایید. این کار علاوه بر افزایش ایمنی بسته بندی محصول شما، زیبایی و جذابیت خاصی را به بسته بندی شما می دهد.
• دیگر قطعه جانبی بسیار کاربردی محصولات زرپلاستیک، «قطعه کپسولی» یا سوپاپ می باشد؛ مشتریان ما اغلب تولیدکنندگانی هستند که اظهار می کنند محصول تولیدی شان گاز تولید می کنند و دچار خلأ، می شوند و بعد از آن به دلیل باد کردن، ترکیدگی یا فرورفتگی ظروف، بعضا خساراتی را متحمل می شوند. در این شرایط، بسته بندی این دست مایعات در ظروف دربسته نه تنها منطقی و مطمئن نیست، بلکه ممکن است در شرایطی خاص خسارات جبران ناپذیری را هم با خود به همراه داشته باشد. چراکه این احتمال وجود دارد که ظروف بسته بندی شده با این نوع مایعات، به دلیل انباشت گاز داخل ظرف دچار نشتی شده و همین امر سبب شود که در انبارش محصول، حوادث ناگواری رخ دهد. به همین خاطر، قطعه کپسولی و همین طور فوم ونت تبادل گاز (القایی و پلی اتیلن) به تولید کننده این امکان را می دهند که بسته بندی مطمئن تر و ایمن تری داشته باشند. چرا که با تکنولوژی ای که دارند، سبب خروج گازهای تولید شده درون ظروف پلاستیکی را به بیرون ظرف منتقل می کنند و از بادکردگی و ترکیدگی ظروف جلوگیری به عمل می آورند.
• در ظروف کود و سم نیز یکی از اکسسوری های زیبا و جذاب در بسته بندی، قطعه «پیمانه» است که در دو اندازه دهانه 50 و دهانه 65 تولید می شود و کاربرد دارد که علاوه بر زیباتر شدن بسته بندی محصول، در اندازه گیری انواع سموم کشاورزی بسیار کاربرد دارد.

به همین خاطر، کارشناسان فنی و کنترل کیفی زرپلاست، با شناسایی این نیاز مهم، قطعات جانبی ویژه ای را که بسته بندی مایعات گازدار و فرّار را تسهیل می کنند، تهیه و تامین نموده اند. به طوری که تولیدکنندگان گرامی می توانند با تهیه این قطعات جانبی و تعبیه آن ها بر روی درب ظروف مورد استفاده خود، این شرایط را به بهترین نحو مدیریت کنند.

از جمله این قطعات جانبی، «فوم ونت یا سیل ونت تبادل گاز» می باشد که از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است. این قطعه با ضخامت 1 الی 2 میلیمتری و قطر دهانه دربی که روی آن سوار می شود، عملاً همزمان هم درب را آب بند می کند و هم با کمک فیلتری که در مرکز آن قرار دارد، فرایند تخلیه و تبادل گاز را به بیرون ظرف بدون نشتی حتی یک قطره مایع انجام می دهد.

در ظروف با حجم بیشتر نظیر انواع گالن 10 و 20 لیتری و…، این فرایند تخلیه گازِ مایع بسته بندی شده با قطعه ای به نام سوپاپ تبادل گاز یا قطعه کپسولی انجام می شود. به طوری که با تعبیه یک سوراخ کوچک روی درب گالن، قطعه کپسولی بر روی درب تعبیه شده و بعد روی ظرف بسته می شود. در اینجا هم گاز محبوس شده در داخل گالن به آسانی تخلیه شده و نشتی مایع رخ نمی دهد.

سفارشی سازی محصول و خدمات امروزه یکی از اصول مهم تولید انبوه در صنعت است. اینکه مشتری احساس کند می تواند بر اساس میل و نیاز خودش محصول سفارشی ویژه ای را از تولیدکننده بخواهد، بدون شک در تقویت ارتباط با مشتری تاثیر بسزایی دارد. این ارتباط دو سویه و سازنده در نهایت هم به نفع مشتری و هم به نفع تولیدکننده و کسب و کار مورد نظر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمونه کار می توانید با کارشناسان واحد فروش گروه صنعتی زرپلاستیک تماس حاصل فرمایید.

error: محتوا محافظت شده هستند